Na ČSSZ se v posledních týdnech obrací mnoho klientů s dotazy, proč jim nebyla vyplacena dávka ošetřovného, nemocenského nebo PPM, ačkoliv příslušné podklady již dávno odevzdali svému zaměstnavateli.
ČSSZ proto na svých webových stránkách spustila 15. 5. 2020 online kontaktní formulář, jehož prostřednictvím může žadatel požádat o prověření stavu zpracování dané dávky a získat o situaci konkrétní informaci.
Formulář je určen pro zaměstnance, kteří předali kompletně vyplněné podklady pro výplatu dávky svému zaměstnavateli před více než 30 dny a stále neobdrželi vyplacenou dávku.
Online kontaktní formulář je k dispozici na webových stránkách ČSSZ v části „Služby pro vás“. Prostřednictvím formuláře klient kontaktuje příslušné pracoviště ČSSZ, jehož pracovník ho bude zpravidla v průběhu následujících 2 pracovních dnů kontaktovat a vysvětlí mu, v jaké fázi je zpracování dávky.
Přejete si dostávat týdeník s krátkými zprávami do svého e-mailu či plný přístup k souvisejícím článkům? Pořiďte si předplatné.