PR článek: Lídr na maďarském trhu v poskytování HR služeb vítá společnosti ze zemí Visegrádské čtyřky

Nexon byl založen před 30 lety v Maďarsku, kde položil základy moderním výplatním listinám a HR administrativě budováním vlastních systémů. Společnost se tehdy vyšplhala na vedoucí pozici a zůstává tam dodnes. NEXON je v současné době přední mzdovou firmou v Maďarsku s vlastním systémem účetnictví, v rámci kterého je tak přímo i nepřímo zodpovědná za vyplácení jednoho miliónů zaměstnanců každý měsíc.

Nexon systém

Jsme stabilní, silnou a spolehlivou společností spolupracující s partnery jako ADP, vedoucím poskytovatelem řízení lidských zdrojů ve Spojených státech. Mezi naše zákazníky patří jedna třetina TOP 200 společností v Maďarsku, jmenovitě například Aldi, LEGO, ERSTE Bank, Tetra Pak, Linde Gas, Unicredit Bank, Sberbank nebo DM Drogerie Markt.

Naše řešení představují nejnovější generaci HR administrativy a pokrývají celý HR proces – od kontrol vstupu až po kalkulace mezd. Nejenže můžeme nabídnout kompletní řešení skrze vlastní produkty, ale jsme také schopni integrovat již existující kontroly vstupu, registrace odpracovaných hodin nebo mzdové systémy. Poskytujeme našim klientům excelentní a spolehlivé služby a nabízíme dlouhodobé obchodní partnerství.

Pracovní rozvrh dle dat z provozu

Je naprosto základním požadavkem jak v průmyslovém sektoru, tak i v odvětví služeb, aby dostupnost pracovní síly korespondovala s měnícími se požadavky na kapacitu. S automatizovaným plánovačem rozvrhů od NEXONu je možné se na toto připravit, což zajistí, že potřebný počet zaměstnanců bude v daném čase k dispozici.

Samoobslužné řešení, digitalizace a mobilita

NEXON nabízí neomezený zabezpečený přístup k informacím a datům kdykoli a kdekoli – včetně mobilních zařízení vašich zaměstnanců. Ti mají možnost podívat se na přehledy docházky, elektronické výplatní pásky, žádosti o dovolené a upozornění o změnách dat skrze předvyplněné formuláře – to vše na stisk tlačítka a úplně bez papírů. Vaši zaměstnanci teď mohou sami vykonávat své úkoly týkající se administrace HR kdekoli a kdykoli se jim to hodí.

Nexon mobile

Nový uživatelský zážitek

Produkty od NEXON poskytují elegantní uživatelské rozhraní s jednoduchým použitím, aby zaměstnanci mohli rychle a samostatně HR záležitosti vyřídit. Naše digitální samoobslužné systémy si uživatelé oblíbili díky jejich jednoduchosti a nejmodernějšímu designu. Podpora v místním jazyce je samozřejmě k dispozici ve všech zemích V4.

Zapojení zaměstnanců

Dokázali jsme, že HR administrativa může být příjemným zážitkem, a zaměstnanci mají naše systémy rádi. Dvousměrná komunikace je podporována přes rychlý, praktický a efektivní přístup mezi manažery a určenými skupinami zaměstnanců, jako jsou například údržbáři nebo konkrétní směny. Skrze naše řešení je interní komunikace jednodušší, rychlejší a přesnější.

Právní ochrana a zabezpečení soukromí

Vždy se striktně držíme regulatorních požadavků Evropské unie a GDPR. Naší unikátní předností je důkladná znalost konkrétních právních prostředí zemí V4. Naše systémy plně vyhovují nejnovějším změnám, a proto s klidem přijímáme plnou odpovědnost. Jsme partnerem maďarského Národního úřadu pro daně a cla a naši zaměstnanci vyučují HR na Kodolányinské univerzitě.

Oblíbený poskytovatel HR řešení v Maďarsku je k dispozici všem zaměstnavatelům v zemích V4. Bude pro nás ctí s vámi řešit konkrétní požadavky. Prosím, kontaktuje nás!

www.nexon.hu/en

Logo Nexon