ČSSZ spustila specializovaného „chatbota“

Vydáno: 2 minuty čtení

ČSSZ nabízí klientům další online komunikační platformu, která zájemcům pomůže zodpovědět dotazy týkající se momentální změny jejich životní situace v důsledku zavedení vládních opatření proti koronaviru. Díky tomuto virtuálnímu asistentovi mají klienti neustále aktuální informace z oblasti sociálního pojištění.

Česká správa sociálního zabezpečení spustila svého virtuálního asistenta, tzv. chatbota. Ten pomůže klientům snadno získat potřebné aktuální informace.

Hlavní témata jsou jasná: jaké dopady má epidemie koronaviru v oblasti sociálního pojištění a jaké možnosti mám konkrétně já jako rodič, podnikatel, zaměstnanec, OSVČ nebo třeba lékař. Návodnými a konkrétními dotazy provede virtuální společník klienty napříč nejrůznějšími situacemi, vysvětlí podmínky nároku na dávky, a to i ve vztahu k nyní tolik aktuálnímu tématu ošetřovného náležícího při uzavření školských zařízení.

Chatbot bude průběžně zohledňovat veškeré aktuální informace tak, aby návštěvníci webu ČSSZ měli k dispozici vždy relevantní, přesné a především zcela adresné informace na jednom místě a na pár kliknutí.   

(zdroj: Česká správa sociálního zabezpečení, www.cssz.cz)