Antivirus - nejčastější chyby ve vyúčtování

Vydáno: 1 minuta čtení

Úřad práce upozorňuje na nejčastější chyby, které se objevují v podaných žádostech o příspěvek na náhradu mezd v rámci Programu Antivirus.

Zaměstnavatelé zapomínají zaslat obě části vyúčtování současně, doložené podklady zasílají ve špatném formátu - není možné např. formulář vytisknout, podepsat a následně naskenovat, komplikuje to další zpracování podkladů.

Firmy žádají o příspěvky na zaměstnance, kteří jsou ve výpovědní době z důvodu výpovědi ze strany zaměstnavatele nebo u něj již nepracují. Častou chybou bývá špatně zvolená varianta režimu A nebo B, ve sloupci "náhrada mzdy" chybně uvedená částka atd.

Bližší informace naleznete na webových stránkách Úřadu práce ČR.

(zdroj: Úřad práce ČR, www.uradprace.cz)